-
Bank Ciel
-
Bank Sem
-
Bank Sara
-
Dining table Nova
-
Salontafel Nova
-
Bank Amber
-
Bank Axel
-
Bank Ciel (Outdoor)
-
Bank Coen
-
Bank Coen Classic
-
Bank Judith
-
Bank Michelle
-
Bank Noah
-
Bank Virgie
-
Berber Noor
-
Daybed Sem (Outdoor)
-
Dining table Bart
-
Eetkamerbank Juul
-
Eetkamerfauteuil Cas
-
Eetkamerfauteuil Fee
-
Eetkamerfauteuil Jenn
-
Eetkamerfauteuil Job
-
Eetkamerfauteuil Olav
-
Fauteuil Carmen
-
Fauteuil Coen
-
Fauteuil Esmee
-
Fauteuil Sandrine
-
Fauteuil Sophie
-
Fauteuil Virgie
-
Koppeltafel Ciel
-
Lounge Michelle
-
Muurlamp Max
-
Vloerlamp Max
Veelgestelde vragen
-
Waar kan ik de meubels in real life zien?
We hebben een aantal premium selected resellers in ons netwerk, die te zien zijn op onze website onder verkooppunten. Mocht u liever alle meubels bij elkaar zien, dan nodigen we u van harte uit om onze showroom in Culemborg te bezoeken. Op onze showroom in Echt zijn ook nog een paar modellen te vinden. Mail ons gerust voor alle mogelijkheden.
-
Hoe kan ik jullie bereiken?
Voor vragen, offerte aanvragen, advies of opmerkingen kun je ons bereiken via info@lauthentique.nl, of door het contactformulier op de website in te vullen. Wij doen ons uiterste best om je zo spoedig mogelijk te woord te staan. Heb je onze sociale kanalen al bezocht? Hier reageren wij ook op berichten.
-
Ik wil een sofa bestellen maar zou eigenlijk een minder diepe zit willen. Kan dat?
Ja! Als merk leveren we veel maatwerk. Onze modellen hebben standaard afmetingen waarvan wij vinden dat de sofa zo het fijnste comfort heeft. Toch kunnen de meningen hierover verdeeld zijn. De een heeft liever een actieve zit, de ander heeft liever een diepe zachte zit. Daarom bieden wij de mogelijkheid de afmetingen zodanig aan te passen dat dit de perfecte sofa voor u wordt. Vraag gerust een offerte aan, dan zullen we samen bekijken wat voor u de beste optie is.
-
Kan ik ook zelf stof aanleveren voor mijn bestelling?
Mits de stof geschikt is voor meubelstoffering, kan dit! Wij bieden twee 100% linnen stoffen aan maar begrijpen dat onze klanten soms ook voor een andere uitstraling kiezen, bijvoorbeeld bouclé stof. Zelf werken we veel samen met merken als Designs of the Time, Belliny, Silvera en LFTrading. Wanneer hier alsnog de juiste stof niet bij zit, kun je de stof zelf aanleveren. Wij zullen je dan het leveringsadres geven. Zodra de stof binnen is, gaan wij verder aan uw order!
-
Ik heb een klacht. Waar kan ik terecht?
Wij verzoeken je altijd contact op te nemen met de reseller waar de aankoop is gedaan. Wij streven ernaar om elk verfblik en meubel perfect af te leveren. Ondanks de zorgvuldige eindcontrole en de gebruiksinstructies kan het helaas toch voorkomen dat er iets mis is met een order. De reseller waar de aankoop is gedaan zal je vragen of klacht in behandeling nemen en, indien nodig, wordt er contact met ons opgenomen en zullen wij vragen en klachten met de reseller doorspreken en afhandelen.
-
Kan ik zelf bepalen wanneer mijn meubels worden geleverd?
U kunt zelf bepalen op welke beschikbare dag uw meubels worden geleverd. Na aankoop duurt het vaak tien tot twaalf weken voor je meubels geleverd worden. Enkele weken voor levering ontvang je een e-mail van ons met daarin de vraag de restbetaling te voldoen. Na ontvangst van je restbetaling boeken wij het transport in en krijg je via e-mail een link toegestuurd waarmee je een bezorgmoment kunt inplannen. Een half uur voor levering word je door de chauffeur gebeld. Mocht je toch niet thuis zijn op de door jou geplande datum, dan kun je ons een mail sturen met het verzoek de bezorgdatum van de meubelen te wijzigen. Geef dit minimaal twee werkdagen van tevoren via e-mail aan ons door. Als je ons niet op tijd op de hoogte stelt, brengen wij €60 euro voorrijkosten in rekening.
-
Hoe lang moet ik wachten op mijn bestelling?
Wanneer u een meubelbestelling doet, dan ontvangt u de order binnen 10-12 weken (mits de stof op voorraad is).
-
Kan ik mijn bestelling na levering nog ruilen of terugbrengen?
Wij hebben geen meubels op voorraad. Alle meubels worden door ons op maat en op bestelling gemaakt. Het is dan ook niet mogelijk om onze goederen te ruilen of te retourneren.