Duurzame verf

Handmatig samengestelde kleuren op waterbasis. Verhef de ambiance van jouw ruimte met verf van L'Authentique

Kies L'Authentique voor hoogwaardige, duurzame verf. Nederlands vakmanschap met natuurlijke pigmenten voor een authentieke, tijdloze uitstraling. Kwaliteit in elke kwaststreek.

  • Ambachtelijk

    Elke verf is het resultaat van Nederlands vakmanschap, met zorg en precisie samengesteld voor een ongeëvenaarde kwaliteit en diepte.

  • Duurzaam

    Milieuvriendelijk geproduceerd, met respect voor de planeet. Onze verf bevat natuurlijke ingrediënten en minimaliseert impact op het milieu.

  • Authentiek

    Rijke, natuurlijke pigmenten bieden unieke tinten die elke ruimte transformeren. Authentieke kleuren die sfeer en karakter toevoegen aan uw interieur.

  • Veelzijdig

    Geschikt voor diverse ondergronden en toepassingen, van binnenmuren tot meubels. Onze verf biedt de perfecte afwerking voor elk project.

Veelgestelde vragen

  1. Hoe kan ik mijn verf bestelling volgen?

    Wij adviseren u bij het plaatsen van uw verfbestelling om altijd een telefoonnummer en e-mailadres door te geven. Daarmee ontvangt u van het transportbedrijf een e-mail met een track and trace link zodat de bestelling te volgen is. Meestal leveren we in het binnenland binnen één werkdag, echter kunnen hier geen rechten aan verleend worden aangezien wij geen grip hebben op het transport.

  2. Hoe weet ik hoeveel verf ik nodig heb?

    Bij elke verfsoort vermelden we wat het rendement is voor één laag zodat u zelf eenvoudig kunt uitrekenen hoeveel liter nodig is voor het aantal vierkante meters. Twijfel je? Onze resellers helpen u graag verder. Mocht u er dan nog niet uitkomen, stuur dan een e-mail naar info@lauthentique.nl, dan kijken we hoe we u kunnen helpen.

  3. Hoe lang is de verf houdbaar?

    Wij gebruiken geen conserveringsmiddelen in onze verf, het is dus belangrijk dat de verf z.s.m. wordt opgezet. De verf dient donker, droog en vorstvrij opgeslagen te worden.

  4. Hoe lang moet ik wachten op mijn bestelling?

    Wanneer u een verfbestelling plaatst vóór 13:00u, streven we ernaar de bestelling (mits op voorraad) diezelfde dag nog te verzenden. Als alles normaal verloopt, dan ontvangt u de volgende werkdag uw bestelling! Wanneer u een meubelbestelling doet, dan ontvangt u na de 50% aanbetaling de order binnen 10-12 weken (mits de stof op voorraad is). Voor levering sturen wij een factuur met het restbedrag, zodra deze is voldaan, dan wordt uw order opgehaald voor transport.

  5. Hoe kan ik jullie bereiken?

    Voor vragen, offerte aanvragen, advies of opmerkingen kun je ons bereiken via info@lauthentique.nl, of door het contactformulier op de website in te vullen. Wij doen ons uiterste best om je zo spoedig mogelijk te woord te staan. Heb je onze sociale kanalen al bezocht? Hier reageren wij ook op berichten.

  6. Ik heb een klacht. Waar kan ik terecht?

    Wij verzoeken je altijd contact op te nemen met de reseller waar de aankoop is gedaan. Wij streven ernaar om elk verfblik en meubel perfect af te leveren. Ondanks de zorgvuldige eindcontrole en de gebruiksinstructies kan het helaas toch voorkomen dat er iets mis is met een order. De reseller waar de aankoop is gedaan zal uw vragen of klacht in behandeling nemen en, indien nodig, wordt er contact met ons opgenomen en zullen wij vragen en klachten met de reseller doorspreken en afhandelen.

  7. Kan ik mijn bestelling na levering nog ruilen of terugbrengen?

    Wij hebben geen meubels of verfkleuren op voorraad. Alle meubels en verfkleuren worden door ons op maat en op bestelling door ons gemaakt. Het is dan ook niet mogelijk om deze goederen te ruilen of te retourneren.

  8. Volgens mij klopt de verfkleur niet, wat nu?

    Het kan altijd dat u denkt dat een kleur afwijkt. Het is bekend dat een kleur onder invloed van daglicht ineens heel anders lijkt. We adviseren dan ook altijd om eerst een tester van de kleur te bestellen. Twijfelt u? Neem dan contact op met de reseller waar u uw verf heeft gekocht. De reseller waar de aankoop is gedaan zal uw vragen of klacht in behandeling nemen en, indien nodig, wordt er contact met ons opgenomen en zullen wij vragen en klachten met de reseller doorspreken en afhandelen. Wij maken van iedere bestelling een natte staal die we bewaren. mocht de kleur echt afwijken dan sturen we nieuwe verf. We vergoeden geen kosten zoals schilders enz.